تور تایلند دی 94
تور تایلند دی 94

تور تایلند دی 94

 

تحصیلات و تجربه کاری ما در خصوص گردشگری به ما این جرات را می دهد که خود را متخصص در ارائه بهترین تور تایلند و سفر های گروهی بدانیم . آژانس سعادت سیر گیتی مجری مستقیم تورتایلند با توجه به ارتباط نزدیکی که با هتلداران و شرکت های هوایی دارد ارائه دهنده بهترین ها می باشد. شما می توانید تور تایلند ارزان قیمت , تور تایلند آفری , تور تایلند لحظه آخری را از ما استعلام کنید ما خاطرات خوشی را برای شما ثبت می نماییم. هر آنچه باید در سفر به تایلند بدانیم را برای شما شرح داده ایم.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

خدمات تور  تایلند

    ویزا تایلند
    پرواز قشم ایر بانکوک
    ترانسفر فرودگاهی
    7 شب و 8 روز اقامت در هتل
    بیمه مسافرتی
    صبحانه روزانه بوفه
    راهنمای فارسی زبان
    سیم کارت

چه هتل هایی را انتخاب کنیم ؟

مسلماً تعیین‌ کننده‌ترین نکته در انتخاب هتل، مقدار هزینه ایست که برای آن در نظر می‌گیرید. هرچه بودجه‌ی بیشتری را برای این کار در نظر بگیرید، محل اقامتتان لوکس‌تر و خدمات و سرویس‌دهی هتل بیشتر می‌شود.و همچنین موقعیت مکانی هتل نیز اهمیت ویژه ای دارد . که می توانید با سرچ در این سایت انواع هتل های موجود در تایلند را ببینید از هتل های ساحلی گرفته تا هتل ها در مرکز شهر و ........

http://www.thailand20.com/thailand-tour

تور تایلند چند شب است؟

گفته شد که برای این سفر حداقل 15 روز وقت در نظر بگیرید . ممکنه برای خیلی از دوستان این وقت زیادی باشه و نتونن دو هفته برای این سفر وقت بگذارند . مشکلی نیست . اما دلایل من را بخونید . همونطور که قبلا هم گفتم برای اینکه شما از منزل خودتون در ایران برسید به تخت خودتون در بانکوک یا هر شهر دیگه ای بین 15 الی  24 ساعت طول میکشه

با توجه به مناطق گردشگری بسیار زیاد تایلند و شرایط مناسب اقامتی واقعا حیفه که شما یک تور 8 روزه رزرو کنید و تقریبا دو روز را تو مسیر از دست بدید . خستگی زیادی براتون میمونه و لذت کافی را نمیبرید . در واقع تا میاید به خودتون بیاید و با محیط آشنا بشید باید بار برگشت را ببندید .پس از من گفتن که حداقل دوهفته برای این سفر وقت بگذارید . کلا کشورهای جنوب شرقی آسیا همینطوره . مالزی یا چین یا لنکاوی ، مالدیو و . . . هم یک هفته ای نمیشه لذت کافی را برد .

نکته مهم اینه که آژانسهای ایران فقط تور یک هفته ای (چارتر )میفروشند (7 شب و 8 روز). اما شما میتونید به راحتی تا 18 شب هم تور رزرو کنید برای هر تاریخی که دلتون میخواد . هر هتلی که میل شما باشه قابل رزور کردنه . بعضی از آژانسهای محترم تاکید میکنند که فقط هتل هایی که در پکیج هست قابل رزور هست . اما اگر کمی پیگیر باشید هستند آژانسهایی که هتل دلخواه شما را براتون در تاریخ دلخواه شما رزرو میکنند .

برای اطلاع از قیمت ها و مشاوره ی رایگان در مورد تورهای تایلند با ما تماس بگیرید.

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان
  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳
09359607685



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: تور تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی